WARSZAWA

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Współczesne koncepcje zarządzania w sektorze drzewnym autor: Grzegorzewska Emilia, Niziałek Izabela, Olkowicz Magdalena
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Współczesne koncepcje zarządzania w sektorze drzewnym

Wersja papierowa
Wydawnictwo: SGGW
ISBN: 978-83-7583-535-9
Format: B5
Liczba stron: 123
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
20,00 zł 18,00 zł

Spis treści
Wstęp ... 5

Rozdział 1. Innowacyjność przedsiębiorstw sektora drzewnego na tle przemysłu przetwórczego (Emilia Grzegorzewska) ... 9
1.1. Znaczenie przedsiębiorstw sektora drzewnego dla polskiej gospodarki ... 9
1.2. Pojęcie innowacyjności przedsiębiorstw ... 12
1.3. Rodzaje innowacji w przedsiębiorstwie ... 14
1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw sektora drzewnego w świetle badań statystycznych ... 18
1.4.1. Innowacje produktowe ... 19
1.4.2. Innowacje procesowe ... 20
1.4.3. Innowacje organizacyjne ... 21
1.4.4. Innowacje marketingowe ... 21
1.5. Kierunki wdrażania innowacji w sektorze drzewnym ... 22

Rozdział 2. Tradycyjne i współczesne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem w sektorze drzewnym (Emilia Grzegorzewska) ... 25
2.1. Tradycyjne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem ... 25
2.2. Współczesne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem ... 27
2.2.1. Total Quality Management ... 28
2.2.2. Lean Management ... 33
2.2.3. Outsourcing ... 38
2.2.4. Benchmarking ... 40
2.2.5. Time Based Management ... 42
2.2.6. Reengineering ... 44

Rozdział 3. Zarządzanie projektami w sektorze drzewnym (Izabela Niziałek) ... 49
3.1. Geneza pojęcia projektu – ujęcie klasyczne oraz rodzaje projektów ... 49
3.2. Zarządzanie projektami ... 53
3.3. Etapy wdrażania projektu w przedsiębiorstwie ... 58
3.4. Cykl życia projektu ... 62

Rozdział 4. Obszary zarządzania projektami (Izabela Niziałek) ... 65
4.1. Definiowanie projektu – uzasadnienie biznesowe ... 65
4.2. Planowanie w projekcie ... 68
4.3. Planowanie kosztów w projekcie ... 70
4.4. Określanie ryzyka w projekcie ... 72
4.5. Budowa zespołu projektowego ... 75
4.6. Punkty koordynacyjne projektu. Zamknięcie projektu ... 78

Rozdział 5. Rozwój nowego produktu jako przedmiot zarządzania (Magdalena Olkowicz) ... 82
5.1. Znaczenie produktu dla przedsiębiorstwa ... 82
5.2. Definicja nowego produktu ... 84
5.3. Kreowanie potrzeby na nowy produkt ... 85
5.4. Strategie produktowe ... 87
5.5. Charakterystyka procesu rozwoju nowego produktu ... 92
5.6. Zarządzanie rozwojem nowego produktu ... 94

Rozdział 6. Rozwój nowego produktu w branży meblarskiej (Magdalena Olkowicz) ... 98
6.1. Specyfika rozwoju nowego produktu w branży meblarskiej ... 98
6.2. Proces rozwoju nowej kolekcji mebli ... 104
6.2.1. Tworzenie koncepcji ... 108
6.2.2. Projektowanie zestawu mebli ... 111
6.2.3. Wdrażanie do produkcji ... 114
6.2.4. Komercjalizacja ... 117

Literatura ... 121

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Warszawa akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier