WARSZAWA

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "PWE"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 301 pasujący rekord dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Zarządzanie wiedzą, Jędrzej Trajer, Alfred Paszek, Stanisław Iwan
Socjologia dla ekonomistów, Danuta Walczak-Duraj
eKsiążka
 
Socjologia dla ekonomistów
PWE
52,40 zł 47,20 zł

We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników ... więcej

Podręcznik obejmuje wiedzę o istocie zjawisk i procesów życia gospodarczego jako podstawowych mechanizmach wyznaczających treść ... więcej

Zarządzanie dla inżynierów, Ewa Masłyk-Musiał, Anna Rakowska, Elżbieta Krajewska-Bińczyk
Logistyka w przedsiębiorstwie, Iwona Pisz, Tadeusz Sęk, Władysław Zielecki

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do ... więcej

We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy ... więcej

E-logistyka,
eKsiążka
 
E-logistyka
PWE
44,90 zł 40,40 zł
Efektywność logistyki, Piotr Blaik

E-logistyka to szerokie zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych do wspomagania zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem (np. produkcją ... więcej

Poziom i wzrost efektywności oraz sukces przedsiębiorstw zależą w coraz większym stopniu od rozwoju i wdrożenia nowoczesnych ... więcej

Integracja europejska w świetle Traktatu z Lizbony, Jan Barcz, Elżbieta Kawecka-Wyrzykowska, Krystyna Michałowska-Gorywoda
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie, Artur Maciąg, Roman Pietroń, Sławomir Kukla

Podręcznik obejmuje wiedzę o systemie instytucjonalnym i mechanizmach funkcjonowania Unii Europejskiej po przyjęciu Traktatu z Lizbony. ... więcej

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat narzędzi wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, jakimi są prognozowanie ... więcej

Marketing bezpośredni, Mariusz Trojanowski
Strategie marketingowe,
eKsiążka
 
Strategie marketingowe
PWE
44,90 zł 40,40 zł

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu ... więcej

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Warszawa akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier